Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

Bij beschadiging is het belangrijk om meteen bij aflevering de schade vast te stellen en door te geven aan de bezorger. De bezorger zal de schade registreren op de leveringsbon.

Betaal ik statiegeld op de glazen flessen?

Bij Apero Zero betaal je geen statiegeld op de gekochte artikelen. Het merendeel van de flessen bevat namelijk geen statiegeld.
Bij sommige merken kan je de flesjes wel inruilen in plaatselijke inzamelpunten, wat je uiteraard ook kan doen. Het andere glas kan gewoon gerecycleerd worden.

Hoe worden de dranken verpakt?

Uiteraard besteden we de hoogste zorg aan het verpakken van jouw bestelling. Alles wordt verpakt in stevige kartonnen dozen, voorzien van de nodige veiligheidswaarschuwingen uitwendig en bescherming binnenin de dozen.

Wat gebeurt er als niemand thuis is bij de levering van het pakket?

Indien je dit hebt opgegeven tijdens het uitchecken, zal jouw pakket aan de deur worden geleverd. Wanneer niemand thuis is, kan het pakket worden afgegeven bij de buren. Hiervan kan je dan een kaart in de brievenbus vinden met de nodige informatie erop vermeld.
Indien dit niet het geval is, wordt het pakket mogelijk een tweede maal aangeboden, of kan je het ophalen in een Bpost kantoor in jouw buurt.